2017-06-28

En påse skit

Nu är man på 'business trip' igen, och som vanligt mår jag som en påse bajs. Redan innan resan började var jag skadad efter ett rejält fall när jag var ute och sprang. På flyget till Bryssel började jag känna en irritation i halsen, något som nu utvecklats till en rejäl infektion i nedre luftvägarna. Det är bara med Ipren och massor av kaffe jag står på benen och nu väntar en ny dag med maratonmöten. Javisst ja när jag jag var ute och sprang och föll bakom Kaknästornet, så plockade jag upp 6 fästingar, två av betten kliar som fan, säkert borrelia och TBE. Just nu vill jag bara lägga mig ner och dö. Jag är i princip aldrig sjuk utom på dessa jävla affärsresor, det händer alltid något skit. Idag ska jag ta mig igenom en mardrömssession, hur vi ska splitta bolagets IT-integrationsmiljö i två delar p.g.a. av en bolagssplitt, det är ungefär lika roligt som det låter, dessutom får jag säkert på skallen för jag har gjort 'icke standard' integrationer mellan IT system, men jag mår redan så tjyvtjockt att jag inte lär märka något eller bry mig och det är ju positivt.
För övrigt får jag nästan dagligdags på skallen för 'icke standard' lösningar, och det är ju inte så kul. Men man vänjer sig😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar